trött

5 timmar lugnt arbete utomhus tar på. Speciellt när det bara är runt 6 grader ute... Har varit en massa namnlappas och liknande på jobbet idag, så redan efter en timme frös jag, trors mycket kläder!

Nu har jag bäddat ner mig i sängen en stund, för att få varmt igen. Sen ska jag fortsätta på skissen över vår kolonilott. Började med den innan jag for till jobbet idag, så nu ska jag göra klart den och försöka få in den på datorn. Annars är planerna för kvällen att ta mig en sväng till kolonilotten. Vad jag gör där har jag inte ännu bestämt, men vill i alla fall ta mig dit och se att allt ser bra ut! Möjligtvis ska jag så lite ringblommor i potatis-bädden, det kunde se ganska fint ut!

/ Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0