Regn eller halvmulet?

Inatt regnade det igen. Eftersom allting har varit mycket torrt är det nog bra med lite regn, men nu väntar jag på sol och värme. Alla växter har stanat upp aningen i växten, eftersom det bara är ungefär 8 grader ute och ett tjockt grått täcke på himlen.

Enligt mereorologiska instituet skall det dock bli halvmulet till dagen och eftermiddagen, så jag hoppas på det. Också imorgon förutspår de halvmulet under dagen, men sen skall det bli mulet igen i några dagar. Får satsa på att vara på kolonilotten i eftermiddag då jag har slutat skolan! Sen får det väl bli inomhus sysslor i några dagar, här finns nog en hel del att städa, plantera om och pyssla med!

Nu skall jag i alla fall plocka ihop mina skolpapper och ta mig till skolan. Att lära mig fakturera står på dagens schema. Säkert nyttig kunskap om jag någon gång startar eget:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0