Paus mitt i vardagen

Igår hade jag turen att sluta skolan redan 12, fast läseordningen sade 16. Eftersom det regnade tyckte jag att det passade bra att krypa ner i soffan med min dator och se på Sex and the City 2. Hittade den då jag var till biblioteket på onsdagen, så passade på att låna den. Tyckte den var riktit bra, mest för att jag ville veta hur det fortsätter för de fyra damerna:)

I alla fall så var det superskönt att bara stänga allt ute och se en film i några timmar. Efter det kände jag mig mycket piggare, nästan som om jag hade haft en hel dag ledig.

google.fi



På kvällen när det hade slutat regna passade vi på att ta oss till kolonilotten för att se att regnet inte hade tyngt ner fiberduken för mycket, så lite odling fick jag in i min dag också!

/Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0