Grönt, bara grönt och så lite städning

Nu är det så grönt, så grönt på kolonilotten! Tyvärr består en hel del av den grönskan av ogräs...

Nu skulle det gälla att orka ta sig dit och rensa en gång igen! Ännu sitter jag i skolan, framför en dator och bygger upp en värre och värre huvudvärk. Och jag som hade planer på att städa då jag kommer hem, hur ska det gå med det?

Hoppas på att min gympa här vid databordet skall hjälpa så att jag orkar städa och fixa sen. Mitt mål är att börja gå igenom varje litet hörn, låda, ask och papper, rensa bort, sortera och få lite ordning på våra saker. Skulle så gärna vilja skapa ett hus där varje sak har sin plats. Tror att man mår bättre, det är lättare att städa och man hittar det man söker! Då kan men sen satsa sin tid på att leva och njuta!

/Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0