Angående inspiration

När jag skrev om inspiration kom jag på den absolut största inspirationskällan för mig: Lena Israelssons böcker!

Förra sommaren lånade jag hennes bok "Handbok för köksträdgården" och läste igenom den från pärm till pärm 3 gånger innan jag lämnade tillbaka den. Sedan dess har jag gått igenom bibliotekets utbud på hennes böcker och läst dem alla flera gånger om. I vintrast fick jag i julklapp av min sambo hennes "Grönsaksodling"

Hennes böcker har så otroligt fina bilder, så det räckte i vintrast att se på dem för att glömma att det var 1meter snö ute och -20 grader. För mig som läg i soffan med hennes bok var det april och dags att så en massa eller juli och grönt och frodigt på kolonilotten!


  


Bilder från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0