Varmt

Nu har vi fått njuta av lite mera än en vecka vaaaarmt väder! Temperaturen har varit runt 25 grader i skuggan, strålande solsken och allmänt härligt!

På torsdagen vågade jag mig första gången i havet för i år och sen dess har det blivit lite simning två gånger. Det är absolut det bästa sättet att starta morgonen på!

På kolonilotten är nu allting utplanterat, men får se hur mycket som har tagit illa upp av hettan. Vi har nog vattnat varannan dag, men trots det blir det ju nog lite torrt. Imorgon är det dock lovat regn, så jag hoppas verkligen på det, för växternas skull!

På grund av långa arbetsdagar, dop och njutande utomhus har det inte blivit uppdateringar här på en tid, men skall försöka bättra mig!

/Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0